Liner Polska, który jest właścicielem napojów energetyzujących spod marki MPower, w dobie silnej konkurencji na rynku wpadło na dość ciekawy, a zarazem innowacyjny pomysł – puszka ze słomką.

„Skąd wiemy, że to rozwiązanie się przyjmie i da nam przewagę nad konkurencją? Z życia. Niezależnie od stanowiska, w naszej firmie każdemu przyświeca cel dostarczania klientom tego, co sami chcielibyśmy otrzymać.

Sytuacje tego typu przytrafiają się każdemu,

więc ogromną przyjemność sprawia nam ulepszanie i modyfikowanie naszych produktów tak, aby wychodzić naprzeciw małym, codziennym, ludzkim problemom.

MPower w odświeżonej wersji można zabrać ze sobą wszędzie i cały czas dawać z siebie 110% możliwości, niezależnie od wykonywanego zadania” – wypowiedź Łukasza Stolińskiego, brand managera Liner Polskai właściciel marki MPower.

Firma Liner Polska jest pierwsza na światowym rynku energetyków, która skorzystała z takiego innowacyjnego rozwiązania.

„Fakt, że jesteśmy pionierami i wyznaczamy trendy dla naszej branży niezmiernie nas cieszy, lecz jednocześnie nie zamierzamy puszka ze słomkąosiadać na laurach. Cały czas pracujemy więc nad kolejnymi rozwiązaniami” – mówi Łukasz Stoliński.

Puszka ze słomką!

Powrót do Strony Głównej